-->

czwartek, 22 maja 2014

#ostatni tydzień

Hej wszystkim, na początku bardzo chcę was przeprosić za tak długą nieobecność na blogu. Dzisiaj jest to taki luźny post. 
      Pewnie jak u was jest baaaaardzo ciepło, dzisiaj w szkole byłam w krótkich spodenkach i koszulce którą farbowałam.
      Ostanio często zastanawiam się nad kręceniem filmików, jednak boję się reakcji więc pomyślałam, że jeśli będę miała 500 obserwatorów na blogu to zacznę kręcić filmiki.
     W niedziele 25 maja o 3 w nocy/rano (jak kto woli) jadę do Wiednia do Austrii. Jadę tam z moją mamą ciocią i wujkiem. Dokładniej jadę po tatę i przy okazji odwiedzę wiele sklepów :) 
Więc to by było na tyle i możliwe, że kolejny post pojawi się w sobotęi będą to moje koszulki Tie Diy. 
    Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Ja też chciałabym kręcić filmiki, ale... też boję się reakcji innych.
    sabrinka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. :)
    Szczegóły u mnie na blogu:
    http://happy-agata.blogspot.com/
    Liczę na szybki post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do LBA, pytania zaraz się pojawią ;)
    sabrinka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak u mnie jest masakrycznie cieplo, ale na szczescie przed chwila zaczeło padac ;)

    ps. co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać: www.ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń