-->

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Urodziny

Hej wszystkim dzisiaj jest bardzo szczęśliwy dla mnie dzień, ponieważ są moje urodziny! Mam już 13 lat. W tym poście napisze jakie dostałam prezenty. Urodziny dla rodziny organizowałam w środę, ponieważ mój tato wyjeżdżał w piątek i chciałam, żeby był. Ja nie chciałam jakiś prezentów, chciałam pieniądze. Zbieram na Iphona więc najbardziej zależało mi na pieniądzach. Nie będę wam pisać ile dostałam bo to by było... dziwne. Od rodziców dostałam air maxy. Chciałam air forcy przed kostke, jednak nie mogłam ich znaleźć. W piątek byłam w galerii w Katowicach i nie było. W sobotę byłam w dwóch galeriach w Opolu i też nic. Znalazłam numer 36 na allegro. Były nowe ze sklepu. Ale musiałam przymierzyć. Więc poszłam do sportowego sklepu. Przymierzyłam air maxy numer 36, założyłam i były dobre. I tak zobaczyłam, że na nodze wyglądają one bardzo ładnie. Nie wiedziałam które kupić. Jednak zdecydowałam się na maxy. Bardzo mi się podobają, jeśli was to interesuje to zapłaciłam za nie 350 zł, ponieważ była przecena.
 Moje air maxy

Są one całe ze skóry i co najważniejsze są strasznie wygodne! Chodzi się w nich super i według mnie są warte swojej ceny.




3 komentarze:

  1. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego - spóźnionego!
    Super buty!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń