-->

czwartek, 3 kwietnia 2014

Ostatni tydzień

Hej kochani dawno nie było u mnie takiego zwykłego posta co u mnie słychać. W tym tygodniu we wtorek a dokładnie 1 kwietnia pisałam test szósty-klasisty. Poszło mi nawet dobrze, jednak nie pamiętam wielu odpowiedzi. Gdy skończyliśmy nasza pani dyrektor poprosiła mnie abym została. Nigdy tak się nie bałam, nie wiedziałam po co, czemu, strasznie się bałam. Ale okazało się, że mam patrzeć jak nauczyciele pakują nasze testy.
       Wczoraj była u mnie  Zuzia , oglądałyśmy naszą komunie. Niektóre osoby z mojej klasy strasznie się zmieniły ! Byliśmy tacy mali !!!!
       Ale najlepsze jest, że jest wiooossssnnnnnaaaa !!! Codziennie jest cieplutko, słońce świeci można się lekko ubrać i iść na rower lub na rolki ( chociaż nie umiem jeździć na rolkach :D ). 
       28 kwietnia są moje urodzinkiiii jeeeeeejjjjjjj. Bardzo się cieszę, juz nie mogę się doczekać :).
Dzisiaj to by było na tyle zapraszam do komentowania i obserwowania. Pozdrawiam 












6 komentarzy: