-->

wtorek, 22 kwietnia 2014

Common White girl tag

Hej wszystkim. Dzisiejszy post będzie to Common White girl tag. W ten weekend były święta, mogła bym napisać o tym ale w sumie nie miała bym o czym. Nie chodzi o to, że nie lubię takich postów. Tylko nie wiem co bym miała napisać, bo święta jak święta. Np. odwiedziłam rodzinę no nie wiem. To by było nudne. Więc dzisiaj jest tag :)

1.Ulubione picie ze Starbucks'a?
Ja uwielbiam Starbucks'a, bardzo lubię Hot Chocolate Classic 

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
30 minut

3.Ile "selfies" robisz dziennie?
Może od 0 do 10 

4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
Followersów mam 46, a zdjęć 79

5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
Tak ale bardziej lol

6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
To jest chyba oczywiste. Ale nie noszę tej samej rzeczy cały tydzień, zawsze staram się codziennie wyglądać inaczej.

7.Jesteś rasistką?
Oczywiście, że nie. Jak można być rasistą ?!

8.Ile masz tweetów?
Rzadko wchodzę na twittera. Więc może jakieś 10


9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?
Instagram 
10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Zazwyczaj przed telewizorem lub na telefonie

11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
MacBarbieo07 i littlemooonster96.
12.Jak często malujesz paznokcie?
Chodzę jeszcze do 6 klasy więc nie mogę mieć pomalowanych paznokci. Jenak maluję je na weekend
13.Jesteś zakupocholiczką?
Bardzo lubię zakupy jednak nie nazwałabym się tak.
14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
Dawno oglądałam. Więc nawet nie pamiętam 
15.Czy posiadasz dużo ubrań?
I tak i nie. Tak wiem jest to dziwne, jednak nie potrafię tego określić 


16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Zależy ale raczej nie 
Kurde chyba idzie burza więc się śpieszę !!!
17.Robisz makijaż codziennie?
Jak wcześniej napisałam chodzę do 6 klasy więc codziennie nie. Jenak jeśli mam wolne to maluję rzęsy i usta. 
18.Jakie są twoje oceny w szkole?
To zależy o jaki przedmiot chodzi. Poza polskim wszystkie mi idę dobrze :D 


19.Jak często stylizujesz swoje włosy?
Do szkoły po prostu je czeszę i spinam grzywkę, a jeśli mam na późniejszą godzinę lub mam wolne to je prostuje.
20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Nie zawsze. To znaczy chodzi o to, że nie ubieram się np. w dresy tylko ... no ... normalnie:D
Dzisiaj to by było na tyle mam nadzieję, że post wam się spodobał. I zapraszam obserwowania.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz