-->

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Arizona

Hej dzisiejszy post będzie to recenzja napoju Arizona. Ja dzisiaj kupiłam Green Tea whith Honey. Kupiłam ją w żabce za 3 zł. Jest to nawet dobre, na początku smakuje jak herbata mrożona z Lipton jednak, później zostawia taki smak w ustach... Według mnie smakuje po prostu jak Nestea wymieszana z wodą :/ Ale mi smakuje. Jak dla mnie z każdym nowym łykiem daje inny smak. Tak wiem jest to dziwne ale prawdziwe. Z jednym łykiem jest lepsza z drugim gorsza. Od 0 do 10 daję jej 8. Jutro kupię sobie tą samą oraz inne smaki. Na dzisiaj to tyle. Filmik Chubby Bunny pojawi się wkrótce, tylko mam pewien problem i po prostu muszę wysłać go mojej koleżance i go przerobić. Pozdrawiam


Mój Facebook
Mój ask.fm za bardzo nie już nie wchodzę na aska, często jest on po prostu zamknięty
Mój Instagram

2 komentarze: