-->

sobota, 1 marca 2014

Ferie

Hej kochani co prawda moje ferie już się kończą ale pomyślałam że zrobię o nich post. Ferie zaczęłam 17 lutego i trwają do 2 marca. Spędzam je tylko w Gliwicach, zostaję tu do niedzieli, czyli całe ferie. Jednak się tu nie nudzę. Dziesięć minut od domu mojej babci jest duże centrum handlowe :D. Są tu także dwa baseny i dwa w okolicy. Ale chyba najlepsze jest to, że mój kuzyn Patryk  mieszka blok  dalej. Często się z nim spotykam i prawie wszędzie chodzimy razem. Jednak jest jeden minus... jest on w pierwszej klasie gimnazjum i tylko dwa razy w tygodniu kończy przed 15, a reszta dni to 18!!!! (współczuję mu).        
 Dzisiaj ostatni raz byłam na basenie,ponieważ jutro wyjeżdżam :(. Pozdrawiam
           PO DWÓCH TYGODNIACH FERII STWIERDZAM, ŻE BYŁY ONE ZA KRÓTKIE !!

a ten obrazek znalazłam na Bestach :D

6 komentarzy:

  1. haha, świetny nekrolog :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje zapraszam do mnie i bardzo fajny post :) http://harriet-for-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post mi również się już się kończą ferie :(
    + obserwuje i zapraszam do mnie http://kasiahola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń