-->

czwartek, 6 marca 2014

Baby Lips Recenzja

Hej wszystkim dzisiaj chciała bym napisać post o recenzji pomadek Baby Lips. Ja aktualnie mam dwie pomadki, jedną koloryzującą, a drugą bezbarwną.
 Baby lips Cherry Me to moja pierwsza pomadka z Maybelline New York. Jest ona naprawdę świetna. Daje niesamowity kolor bardzo mi się podoba. Kolor, który daje zostaje dość długo ja jej używam rano jakoś o 7:20 i  jakoś o 15. Dwa razy na dzień wystarczy, ponieważ kolor zostaje do wieczora. Jej zapach jest taki...owocowy i słodki jak by truskawkowy,  malinowy. Ja kupiłam ją w Rossmanie za 10 zł. Mam ją już jakiś miesiąc i widzę, że jest jej trochę mniej ale różnica jest małą.
Kolejna pomadka którą kupiłam pod koniec moich ferii. Nazywa się Hydrate, jest bezbarwna. Jej zadaniem jest danie moim ustą nawilżenie. Używam jej tak samo jak wcześniejszą. Gdy użyję ją do moich ust daje delikatny połysk. Bardzo podoba mi się jej zapacach, jest jakby taki cytrynowy ale też taki słodki. Nie wiem czy to przez moje usta czy to jest normalne ale ta pomadka jak i wcześniejsza po dwóch godzinach sprawia że moje usta są bardzo suche muszę wtedy albo znowu posmarować albo dotknąć usta językiem. Jest to jeden minus ale w sumie można się do tego przyzwyczaić.Ją kupiłam w Super Pharm za około 10 zł. 

  Jak bym miała oceniać te pomadki to w skali od 0 do 10 dała bym 10, bo są naprawdę swietne. Gdy już zużyję całą koloryzującą to chcę kupić sobie tez różową, jednak nie zrezygnuję z tej, ponieważ mam ją już sprawdzoną i wiem że daje świetny kolor. To dziś na tyle dziekuję osobą, które czytają mój blog. Pozdrawiam

2 komentarze: