-->

wtorek, 25 marca 2014

5 najlepszych / 5 najgorszych ...

Hej kochani dzisiejszy post będzie 5 najlepszych i 5 najgorszych piosenek. Jest to moje zdanie więc jeśli ktoś twierdzi inaczej to niech zatrzyma to dla siebie, bo takie jest moje zdanie. I jeśli jakaś piosenka jest pierwsza to nie znaczy, że ją lubię najbardziej po prostu jest to losowa kolejność. 

5 najlepszych :
1."Dark Horse" Katy Perry. Kliknij tutaj aby odsłuchać
2."Formidable" Stromae. Kliknij tutaj aby odsłuchać 
3."Papaoutai" Stromae. Kliknij tutaj aby odsłuchać
4."Animals" Martin Garrix. Kliknij tutaj aby odsłuchać 
5."Selfie" The Chainsmokers. Kliknij tutaj aby odsłuchać 

Oczywiście nie są to wszystkie moje ulubione piosenki. Nie wymieniłam One Direction, ponieważ pomyślałam, że to jest zbędne. Musiała bym wypisać wszystkie ich piosenki więc wolałam napisać 5 ulubionych innych wykonawców. 

 
5 najgorszych:
1."Applause" Lady Gaga. Kliknij tutaj aby odsłuchać
2."Adore You" Miley Cyrus. Kliknij tutaj aby odsłuchać
3."Ulubiona Rzecz" Ewa Farna. Kliknij tutaj aby odsłuchać
 I chyba więcej nie mam piosenek których nie lubię. Pozdrawiam i zapraszam to obserwowania :) 

5 komentarzy:

  1. A ja lubie Ewy piosenke :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie jej piosenki ale ta jakoś mi się nie spodobała :/

      Usuń
  2. Bardzo lubię piosenkę Animals :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo Animals, tak tak !!!
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń